Druhé kolo návštěv obchodů

MarketWatch brzy zahájí druhé kolo kontrol obchodníků, které bude zahrnovat 110 kamenných obchodů v 11 zemích a stejný počet internetových prodejců. Internetové kontroly budou následovat po kontrolách klasických obchodů, tentokrát s cílem prověřit změnu pravidel platných od ledna 2015 pro on-line štítkování. Obchody, které měly v rámci 1. kola návštěv obchodů organizovaných projektem Market Watch špatné výsledky, budou navštíveny znovu a bude pokračovat jednání s jednotlivými prodejci a státními dozorovými orgány.V rámci druhého kola návštěv se zaměříme i na vysavače, kterých se povinnost štítkování týká od září 2014. Zvýšenou pozornost budeme mimo jiné věnovat i chladničkám, pračkám a myčkám nádobí s třídou A, které již nemají být uváděny na trh od prosince 2013 a správnému uvádění standardního programu u praček, myček a sušiček prádla na jednotlivých výrobcích.

Comments are closed.